Wygodne i estetyczne miejsce pracy sprzyja efektywności. Koniec z wylegiwaniem się z laptopem w łóżku czy na kanapie! Zobacz wybrane przez nas funkcjonalne i stylowe dodatki, dzięki którym praca stanie się przyjemnością.
1. Plakat, 2. Pudełko, 3. Tablica, 4. Obrazek, 5. Lampa, 6. Globus, 7. Lampka biurowa, 8. Zegar, 9. Pudełko Pantone, 10. Podpórka na książki, 11. Złota lampka
Twoje miejsce pracy musi być przede wszystkim praktyczne. Zainwestuj w pudełka, organizery i segregatory, dzięki którym będziesz mieć wszystko pod ręką. Dzięki temu nie będziesz musiał co chwilę odrywać się od pracy, żeby poszukać długopisu czy kartki na notatki. Zainwestuj w praktyczny organizer do szuflady. Utrzymanie porządku sprzyja efektywności!
Na ścianie nad biurkiem możesz umieścić tablicę (na przykład korkową), która będzie Twoim "moodboardem". Na takiej tablicy możesz wieszać notatki, inspirujące zdjęcia czy ciekawe wycinki z gazet.
Najbardziej optymalne jest ustawienie biurka prostopadle do okna. W innych kombinacjach dzienne światło może przesłaniać Ci ekran lub widok z okna może Cię rozpraszać. Ważne jest, by dobrać odpowiednie krzesło. Wybierz takie, które jest regulowane - dzięki temu bez problemu dobierzesz je do swojego wzrostu.
Nie wszyscy mogą pozwolić sobie na przeznaczenie jednego pokoju w domu na gabinet. "Kącik pracy" nie jest jednak złym pomysłem! Jeśli masz taką możliwość, wybierz miejsce, które jest jak najbardziej ustronne (tam, gdzie nie będzie przeszkadzał Ci na przykład telewizor). Możesz też odgrodzić kącik pracy praktycznym regałem:
Autor: Agnieszka Jaśkiewicz